Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Margit Evertsson - 5 maj 2012 18:07

Idag är det snöblandat och ruggigt. Men det hindrade inte oss att ta en skogsrunda.

Eftersom vi kör diet fick vi ta lunchen med i fickan. För min del ett äpple och en banan. Väl framme i skogen och hunden fri, så intogs luchen på gående fot. Det gick det också om man säger så.

Som vanligt hade vi inte i förväg stakat ut hur och vart i skogen vi skulle gå. Så det blev som vanligt, att utforska lite, och det betyder att vi inte alltid vet vart vi är. Men fram kommer man alltid på något sätt. Genomblöta och trötta kom vi så småningom till bilen och just då kändes det riktigt skönt. Rundan den gick på 75 min. bra sträcka i regn och rusk.

Väl hemma sitter vi och redigerar foton och lite videoinspelning, som handlar om dagens strapatser. Jag har också suttit och googlat på naträtter kolhydratsfattig mat och härliga proteindrinkar. NMen det blev för mycket av det och frestelsen blev stor, så jag var tvungen att ge upp detta tittande. Så nu håller jag på att grilla kyckling som det ska serveras en sallad till.

Ni ska alla ha en fortsatt trevlig Lördagkväll

/margit

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Länkar

Lämna tassavtryck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards