Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Margit Evertsson - 4 maj 2012 17:23

Nu är det fredagkväll och snöblandat regn. Inte kan jag säga att det är speciellt mysigt.

Hade önskar vackert väder så jag kunde vara ute och borsta hunden. Det är något så enormt hon fäller. Fortsätter det så här, blir det väl en nakenhund av henne.Och jag är ju ny som schäferägare och minimalt av erfarenhet av deras hårfällning. Någon läsare kanske med kunskaper om detta??

I dag har det varit träning och en skogsvandring, vi trotsade kylan och skitväder. Det är ändå som vi brukar säga det  finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Fortsättningen på fredagklvällen blir bara lugnt och skönt, inte så mycket som en liten godis att stoppa i mun heller. Kör scarsdailmetoden två veckor och det går riktigt bra. Och då är det till att följa föreskrifterna och tänka, Jag har inlett ett nytt liv JIPPI. (hoppas det håller i framtiden också)

Nu önskar jag er alla en   

Trevlig Helg

/Margit

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Länkar

Lämna tassavtryck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards