Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Varning!!!! Håll ögon och öron öppna !!!

Av Margit Evertsson - 29 mars 2012 21:37

Tyvärr så verkar denna människa aldrig sluta. Så snälla ni hjälp till att sprida detta.



Vår allas beryktade djurplågare Aud Stokman,                                          
              

har bytt namn nu,bekräftat av skattemyndigheten i Norge.

Nu heter hon Linda Marie Sofie Hagen-Johansen.

Sprid detta vidare, så hon inte kan köpa nya valpar/hundar  i Norden!!!!

Kom igen,sprid detta i Norge, Sverige, Danmark och Finland.

Tror hon har annons på Blocket just nu om blandrashundar

. Bor i Strömsundstrakten så akta er//      

 

        

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Margit Evertsson - 5 maj 2012 18:07

Idag är det snöblandat och ruggigt. Men det hindrade inte oss att ta en skogsrunda. Eftersom vi kör diet fick vi ta lunchen med i fickan. För min del ett äpple och en banan. Väl framme i skogen och hunden fri, så intogs luchen på gående fot. Det gi...

Av Margit Evertsson - 4 maj 2012 17:23


Nu är det fredagkväll och snöblandat regn. Inte kan jag säga att det är speciellt mysigt. Hade önskar vackert väder så jag kunde vara ute och borsta hunden. Det är något så enormt hon fäller. Fortsätter det så här, blir det väl en nakenhund av henn...

Av Margit Evertsson - 2 maj 2012 20:48

I dag har det varit en hyfsad dag. Har klarat fem dagars diet (Scarsdale) Det börjar kännas lite längtan efter någon go macka,helst en småfranska med smör på. Mm vad det skulle sitta gott. Men det där suget går snabbt över,och allt är som vanligt. Ha...

Av Margit Evertsson - 1 maj 2012 22:57

Hej alla Det har inte blivit så mycket skrivet på den här bloggen. Har haft fullt upp med träning,hemsida och bloggen till hemsidan.Den här bloggen vill jag väl helst ha för att byta lite träningstips och annat kul som handlar om hundar. Visst jag ...

Av Margit Evertsson - 6 april 2012 19:46

Hej Besök gärna http://www.mittilandetsoleisia.n.nu

Presentation

Länkar

Lämna tassavtryck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards