Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Margit Evertsson - 1 maj 2012 22:57

Hej alla

Det har inte blivit så mycket skrivet på den här bloggen. Har haft fullt upp med träning,hemsida och bloggen till hemsidan.Den här bloggen vill jag väl helst ha för att byta lite träningstips och annat kul som handlar om hundar. Visst jag är öppen för annat spännande också och så småningom knyta ihop allt till hemsidan på något sätt. Hur, det är det jag funderar på. Kanske någon av er som läser detta har något förslag vad bloggen skulle tänkas innehålla?

Just nu ser jag framemot sommaren som närmar sig med stormsteg. Visst här uppe i norr finns det en hel del snö kvar, men träningen har jag kunnat starta. Det går sakta framåt ,men just nu tror jag att Leisie är i tonåren det är mera bus ,olydnad än någonsin. En sak rår jag för själv när jag inte hade tankarna med mig. Det är att hon står och lurar på mina fötter förväntar sig att jag ska göra en rörelse som att jag låtsas skrämma henne. Nu gör jag inte det längre, det är då hon försöker att få igång mig med att bita mig i fotleden om jag vänder ryggen till och ignorerar henne. Usch vad jag ångrar att jag gjort så där överhuvud taget. Men men.....det går nog över. Som sagt var det är som det är för tillfället.

Hoppas att ni alla ha det gott,vi ses här igen

/margit

  

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Länkar

Lämna tassavtryck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards